Wednesday, January 16, 2008

two worlds collided



Dont ask me
What you know is true
Dont have to tell you
I love your precious heart
I
I was standing
You were there
Two worlds collided
And they could never tear us apart

We could live
For a thousand years
But if I hurt you
Id make wine from your tears

I told you
That we could fly
cause we all have wings
But some of us dont know why

I
I was standing
You were there
Two worlds collided
And they could never ever tear us apart


Δύο διαφορετικά σύμπαντα συγκρούστηκαν...

Το άσπρο με το μαύρο...
Το συγκρατημένο με το ασυγκράτητο...
Το ίσως με το σίγουρα...

Σε περίμενα...Στεκόμουν εκεί και σε περιμενα...
Κι εσύ ήρθες...Ήσουν εκεί...

Οι κόσμοι μας συγκρούστηκαν...
Κι ενώθηκαν...
Για πάντα...

Και τώρα δεν μπορούν ποτέ...
...ποτέ να μας χωρίσουν!!

Γι'αυτό μη με ρωτας αυτά που ήδη ξέρεις...
Δε χρειάζεται να σου το πω οτι αγαπάω την πολύτιμη καρδιά σου...

Ξερεις θα μπορούσαμε να ζήσουμε για χίλια χρόνια...
Κι αν σε πλήγωσα θα κάνω τα δακρυά σου κρασι...

Στο είπα!!Μπορούμε να πετάξουμε!!
Γιατί όλοι έχουμε φτερά...Απλά κάποιοι από εμας δεν ξέρουμε πως να τα χρησιμοποιήσουμε...


Στεκόμουν εκεί...
Κι ήσουν κι εσύ εκει...
Δυο κόσμοι συγκρούστηκαν
Και δεν θα μας χωρίσουν ποτε...

Όπως κι αν έρθουν τα πράγματα...Όπου κι αν είσαι ότι κι αν κάνεις...
Ακόμη κι αν δεν είσαι πλέον μαζί μου,ούτε εγώ με εσένα...
Ακόμη κι αν κάποτε δε με έχεις ανάγκη όσο σε έχω τώρα εγώ...
Να ξέρεις οτι εγώ δε θα σε ξεχάσω ποτε...Οι κόσμοι μας ενώθηκαν για πάντα...
Θα είμαι πάντα εδώ όποτε με χρειαστεις...Γιατί μου έμαθες να χρησιμοποιώ τα φτερά μου...
Μου έμαθες να πετάω...Και σε ευχαριστώ γι'αυτό...

Αφιερωμένο εξαιρετικά...Σε μια ψυχή...Που δέθηκε για πάντα με μια αλλη...Τη δική μου...

2 comments:

T.S. Paradise said...

μη τη ξεχάσεις.ακόμη και αν τα πράγματα χαλάσουν και σε πληγώσουν, μη την ξεχάσεις αυτή τη ψυχή...να θυμάσε πάντα αυτά που σου χάρησε και που σου έμαθε...

είσαι τυχερή...είναι όμορφο.......
ζήστο!
καλημέρες......

thesikaleon said...

Που χάθηκες;

Μας έλειψες...