Saturday, October 27, 2007

Η Μουσική...

Η μουσική λοιπόν...
Από μικρή ένιωθα πως έχω μια παράξενη σχέση με τη μουσική...Πέρα από το κοινότυπο "δεν μπορώ να ζήσω χωρίς μουσική" για εμένα η μουσική ήταν πάντα και κάτι παραπάνω...Δεν έμαθα ποτέ να παίζω μουσική-δεν προσπάθησα κιόλας για να πω την αλήθεια-κι επίσης αναμφίβολα δεν έχω μουσικό αυτί,όμως παρ'όλ'αυτά όταν ακούω μουσική νιώθω σαν θεός!Το έχετε νιώσει ποτέ αυτό το συναίσθημα?Νιώθω πως επικοινωνώ με τον καλλιτέχνη!Πως με νιώθει και τον νιώθω...Κι αυτό το συναίσθημα είναι απλά υπέροχο...Φυσικά αυτό δεν συμβαίνει με όλα τα τραγούδια ούτε όλα τα είδη μουσικής...
Αυτή η ιδιαίτερη σχέση που έχω με τη μουσική με έκανε να ασχοληθώ πάρα πολύ με αυτό το θέμα και να αφιερώσω πολύ χρόνο ψάχνοντας να βρω όλο και περισσότερους καλλιτέχνες,να μαθω κι άλλα για την μουσική τους και γι'αυτούς...
Μέσα σ'αυτό το blog θα δημοσιεύω ότι έχει σχέση με τη μουσική,μουσικά κομμάτια που μου έκαναν εντύπωση και τι αντίκτυπο έχουν σε μένα,στίχους που με εκφράζουν και ότι άλλο νιώσω την ανάγκη να γράψω...
Αυτό το blog θα είναι το blog της μουσικής μου κι η μουσική μου είναι ένα κομμάτι της ψυχής μου,άρα είναι κι αυτό ένα κομμάτι μου...Σας προσκαλώ λοιπόν να ταξιδέψετε μαζί μου...

2 comments:

Anonymous said...

Η μουσική αναζήτηση και κατά συνέπεια η μουσική ανανέωση και ωρίμανση αποτελούν νομίζω ανάγκη για όλους μας! Η μουσική με χαρακτήρα και ψυχή που πάλλεται έχει τη δύναμη να μας ταξιδέψει και να μας διδάξει πολλά..

Καλή αρχή λοιπόν και ανυπομονώ για για μουσικές αναζητήσεις..

oneiroparmenh said...

Ευχαριστώ κάρμα_νιρβαμη!!Είναι πολύ σωστ'α αυτά που λες..